سلام دوستان . امروز میخوام در مورد انواع :

  • حوله یکبار مصرف
  • حوله یکبار مصرف رولی
  • حوله یکبار مصرف در تهران
  • حوله یکبار مصرف استخری
  • حوله یکبار مصرف آرایشگاهی
  • خرید اینترنتی حوله یکبار مصرف
  • پخش حوله یکبار مصرف
  • قیمت حوله یکبار مصرف
  • بهترین مارک حوله یکبار مصرف
  • فروش حوله یکبار مصرف
  • تولیدی حوله یکبار مصرف
  • خرید حوله های یکبار مصرف

باهاتون صحبت کنم، پس با این مقاله از استیج همراه من باشید.

disposable-towel

 

حوله یکبار مصرف

 

ابتدا میریم ببینیم که اصلا حوله یکبار مصرف چی هست و از چه اجزایی تشکیل شده .

حوله یکبار مصرف که به انگلیسی Disposable Towel گفته میشه ، نوعی حوله پارچه ایه که از الیاف ویسکوز، پلی استر و یا پنبه که با تکنولوژی به روز تولید و در بازار عرضه میشه.

نکته بسیار مهم در این حوله ها اینه که در تولید اونها نخی به نخ دیگر دوخته نمی شه و شیوه تولید جدیدی از نمدبافی قدیمی ایرانیان در اون نهفته شده و قابلیت جذب رطوبت اونرو به صورت فوق العاده ای بالا می بره.

تا به حال همه ما به آرایشگاه مردانه یا زنانه مراجعه کردیم. بعد از اصلاح و پیرایش و شست و شو اولین مساله خشک کردن سر با استفاده از حوله ست.

برخی از آرایشگرها و نه همه آنها با حوله های معمولی سر هزاران نفر را خشک کرده و مجددا برای مشتر

 

یان بعدی هم از همون حوله ها برای خشک کردن سر استفاده می کنن که اینکار باعث انتقال انواع بیماریهای پوست و مو  میشه و ممکنه هزینه های زیادی رو بر گردن کسی که اومده  اصلاح انجام بده بزاره.

باور متخصصان بهداشت بر این است که ابتلا به بیماری های پوستی آسان ، اما رهایی از آنها بسیار پرهزینه و زمانبر است، اما با استفاده از حوله یک بار مصرف از این عواقب ناخوشایند رهایی پیدا می کنیم و حس چندش ناشی از حوله های قدیمی در آرایشگاه ها هم دیگه از بین میره.

disposable-towelحوله یکبار مصرف رولی

این حوله ها چونکه بسیار پر کاربرد و سبک هستند به صورت رولی هم تولید شدن تا استفاده از اون آسان بشه و کاربرد بیشتری هم داشته باشن.

کاربرد اون هم بیشتر در منازل، آرایشگاه ها و غیره هست.

بهترین مارک حوله یکبار مصرف در تهران

در تهران میشه به آسونی این حوله ها رو از فروشگاه های اینترنتی و مطرح مثل

فروشگاه ibn

فروشگاه دیجی کالا

فروشگاه پاکیزان

فروشگاه بامیلو

فروشگاه لطیفان

با قیمت پایین و کیفیت مناسب تهیه کرد. این فروشگاه ها اغلب سرویس ارسال درب منزل مشتری دارند و به راحتی و سریع محصول خریداری شده رو به دست مصرف کننده میرسونند.

حوله یکبار مصرف استخری

حوله های یکبار مصرف در استخرها از اهمیت بالایی برخوردار است. گاهی متوجه می شویم که حوله را با خود نیاورده ایم و گاهی هم هنگام جمع کردن وسایل شنا یادمان می رود که آنرا با خود بیاوریم، بخاطر همین وجود حوله ی یکبار مصرف می تواند از ضروری ترین اسباب راحتی شناگران باشد تا با آرامش خاطر به شنا بپردازند.

حوله یکبار مصرف آرایشگاهی

حوله های یکبار مصرف در آرایشگاه ها یکی از ضروریات اساسی است. به آرایشگاه مراجعه می کنیم و منتظر رسیدن نوبتمان هستیم. فرد جلوتر از ما در صندلی آرایش می نشیند و آرایشگر بعد از پرسیدن مدل مو شروع به کار می کند نکته ی مهمی که توجه مرا جلب کرده است شوره های بزرگ و کوچک در موی سرش است و با هر بار قیچی زدن بر سر بر روی زمین می افتد.

خرید اینترنتی حوله یکبار مصرف

شما با داشتن یک خط تلفن یا موبایل و اینترنت پر سرعت از هر اپراتوری، میتونید این محصول رو از فروشگاه های ذکر شده خریداری کنید و درب منزل تجویل بگیرید.

پخش حوله یکبار مصرف

پخش حوله های یکبار مصرف در کشور به وسیله شرکت های پخش محصولات بهداشتی انجام می شود اما با توسعه این صنعت نوپا شرکت های پخش تخصصی جایگزین این شرکت ها می شوند و فضا را برای رقابتی سالم میان صاحبان تولیدی حوله یکبار فراهم می کنند.

قیمت حوله یکبار مصرف

قیمت حوله های یک بار مصرف در بازار از زمان ورود این کالا متغیر بوده اما در سال های اخیر با تولید و رقابت شرکت های برتر در این زمینه به تعادل رسیده است. نکته مهم در قیمت این حوله ها این است که هر چقدر هزینه بسته بندی کمتر باشد قیمت تمام شده کمتر شده و مشتری راحتتر می تواند محصول را خریداری کند و از آن استفاده نماید.

فروش حوله یکبار مصرف

فروش حوله های یکبار مصرف در کشور به 2 صورت کلی اینترنتی و یا مغازه ای و یا در مراکز خاص صورت می گیرد و در حوزه فروش اینترنتی فروشگاه های آنلاین اقدام به فروش این محصول بهداشتی می کنند و در حوزه مغازه ای در قسمت های محصولات تنظیفی داروخانه، سوپر مارکت ها و هایپر مارکت ها فروش این محصول صورت می گیرد. مکان دیگر فروش در مراکز خاصی که عبارتند از: استخرها، آرایشگاه های مردانه و زنانه، مراکز آبدرمانی، سالن ماساژ و ماساژتراپی، مطب فیزیوتراپی فروش انجام می گیرد.

تولیدی حوله یکبار مصرف

تولیدی حوله یکبار مصرف با توجه با نیاز های بهداشتی جامعه امری ضروری است. عمر مفید حوله‌ها به طور میانگین 2 سال است. حوله‌ی خیس مکان بسیار عالی و  مناسبی برای رشد باکتری‌هاست، حتی شست‌وشوی مداوم حوله‌ها نیز این مشکل را برطرف نمی‌کند. حال اگر این حوله ها در مکان های عمومی استفاده شود رشد باکتری ها به صورت لگاریتمی افزایش می یابد و در چند صدم ثانیه از وارد پوست و موی مصرف کننده می شود و عوارض ناخوشایند ویروسی را سبب می گردد. با این تفسیر تولید و استفاده از حوله ی یکبار مصرف به سرعت در حال رشد است و با توجه به نیاز سنجی مصرف کننده ها تولید این اقلام در سال های آتی به طور فزاینده ای گسترش پیدا خواهد کرد.

خرید حوله های یکبار مصرف

خرید حوله های یک بار مصرف نیازمند این هست که مشتری از کیفیت آن اطمینان کافی داشته باشد و بتواند در مواجهه با حوله های معمولی و یکبار مصرف مورد دوم را با قوت قلب خریداری کند . ایجاد حس اطمینان در مشتری به چندیدن نحو صورت می گیرد که به دو شکل: افزایش کیفیت و تبلیغات مناسب صورت می گیرد اما شرط اول بسیار با اهمیت است. فروش اول محصول نقطه شروع یک کسب و کار است.

از اینکه با این مقاله از استیج همراه من بودید بسیار سپاسگذارم.